TheRandom

Alla inlägg under januari 2012

Av alina karlsson - 30 januari 2012 14:04

Yes idag gick jag och tänkte på vad jag ville bli när jag blir stor (sångerska)

men jag tänkte också på andra jobb jag skulle kunna tänka mej att ha så titta järna på listan här nedanför!


*Sångare!!!

*Skådespelare

*dansare
*konditor

*servritis

*Model

*författare

*Bloggare (om det räknas)

*elektriker (värkar faktist kul)


men vad tycker ni komentera järna

A idag var jag med på rugby-fotboll på rasten!Det är facktist roligare en det låter det är som vanlig fotboll fast man får tacklas och fällas!Mitt lag vann med 4-1 hhahahahh LOL

Men iallafall den jag är kär i valde lag och han valde han och mig i samma lag OMG!!!!!!


hejdå /alinisen


Av alina karlsson - 28 januari 2012 15:32

Jepp ine hoss farfar en omg har rätt råkigt har typ ingenting med mig att göra så sitter här vid datorn hoss min farmor i värmaland.

Igår fick jag lite julklappar (sena) jeans,kofta,målarbok,tuscpennor och strumpor...

Lite till jag inte kommer ihåg.Jag vet inte om jag bloggar mer idag ifall jag inte bloggar mer så vill jag säga hejdå och att ni jäna kan titta på länkarna (längre ner på bloggen till väster).

Dethär är nog det längsta inlägget på den här bloggen men då är det ju intresantare att läsa (ELR)

Aja har jjag bberättat att jag sökt till barda (ett fantasy program för dom som är födda 2000,2001.2002)Det tycker jag är kul men det är inte säkert jag kommer med.

IALLAFALL det är mera snö i min hemstad enn här här är det bara lite så att man inte ser marken aja


BYE,BYE bloggen


/alinisen

Av alina karlsson - 28 januari 2012 13:41

Hej kvar hoss farmor snat ska jag in till stan till min farfar!

Av alina karlsson - 27 januari 2012 22:52

Yes nu ska jag såva men kommer tillbaks imårn med nya inlägg (är hoss farmor i värmland nu) jag hade jätte tråkigt i bilen på vägen hit asså när man bara har bamse tidningar och en mobil är det inte så kul att sitta i en bil så himmla länge!


Ps:jag har det kul här det betyder guld om ni komenterar o tipsar om bloggen!


puissi pussi /alinisen

Av alina karlsson - 27 januari 2012 11:13

Jepp nu har jag jort en ny header på miiiiig

Jes nu har jag jort det ni kan göra en själva genom att gå in på pi¨knickc.com

man kan göra fina bilder och t.o.m den 15 april kan man använda alla grejpr det kan man inte det!Jag har andvänt mascara,hårfärg och ram det finns mkt meeer jätte bra hemsida


jag vill också tipsa om hemsidan gosupermodel


oki snart ska jag sitta i en bil i 4 timmar ska till min farmor i värmland snart åker vi


bye,bye   /alinisen

Av alina karlsson - 24 januari 2012 16:13

mm kom precsis hem från skolan ska snart steka hamburgare mums...


hoppas ni har det bra kan inte skriva mer nu     

Av alina karlsson - 21 januari 2012 16:43

ok innan jag satte mig och skrev dethär gick jag igenom min gardreråb rensade ut jätte mycket

Snart får vi gäster så kan nog inte skriva mer idag


oki bye,bye


/karlssonfjanten

Av alina karlsson - 21 januari 2012 13:45

Ok har någon något tips vad ni vill att jag ska skriva om



allvarligt bara kommentera det är inte farligt (eller moahahahhahah)


/ONDINGEN

Presentation


Heij mitt namn var alltså Alina karlsson
Jag bor ute på landet (i sverige)
Jag tycker om att sjunga,dansa och spela teater

njut av bloggen /alinisen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är DU trött på fjortisar??
 NEEIJ varför zzzkulle jaaag?
 VENE??
 Jepp
 Nej
 Lite...
 MKT!! (mycket)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards