TheRandom

Alla inlägg under maj 2012

Av alina karlsson - 12 maj 2012 16:58

 YAY sitter och äter mumsiga pringfels hips smak:CHEESE & ONION

samtidigt som jag lyssnar på kelly clarksson!

Vad får man då?

Jo en mysig blandning vid datorn!


Jo men idag tänkte jag prata om....

Nej skojja bara!

Men...................

APA jag har inget att skriva om!

Jo just det vi kan ta dethär först och främst:JAG SKA HA EN FRÅGE STUND!!!YIPPIE  

  ..............

What dosent kill u makes u strongeeeeeeeeeeer!

Yepp snart ska jag ju också lägga ut e vidio när jag sjunger på facebok/youtube jag tänkte fråga!!!!

Ska jag lägga ut den här också?


Dagens   Ris:



 

 Att jag inte får choklad!




Dagens   ros:


  Att pringles är lika gott!



 


Av alina karlsson - 6 maj 2012 14:17

Jepp ska ha frågestund svarar på allt

Av alina karlsson - 6 maj 2012 14:02

Hej människor här kommer några vidioklipp från människoapan alina



Ja men lol då.

Är sååå ut-tråkad.



Jag älskar att nysa

Jag fyller år den 13/8

Jag gillar att hopa studsmatta

Förra måndagen ramlade jag från ett lådsas tåg tak i apladalen och fick sy 3 stygn i huvudet och har fortafarande ont i axeln,naken ochm kan inte böja högra långingret!

Jag har ingen mobil

Jag bor i en stad!   

Jag är naturligt blond men färgade det förra sommarn.

Jag är random

Jag har sko storlek 37

Jag har 3 systrar

Jag har en hud som heter morris

Jag har extremt fula tånaglar  

Jag älskar att  sjunga/dansa/spela teater

Jag är en william spetzare.

Jag håller på att skriva en låt!


Jepp lite random stuff om MIIIG


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heij mitt namn var alltså Alina karlsson
Jag bor ute på landet (i sverige)
Jag tycker om att sjunga,dansa och spela teater

njut av bloggen /alinisen

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är DU trött på fjortisar??
 NEEIJ varför zzzkulle jaaag?
 VENE??
 Jepp
 Nej
 Lite...
 MKT!! (mycket)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards